Міфи про gps моніторинг

Україна не перший рік користується системами контролю транспорту, і в цій сфері існує достатня кількість різних помилок.


Помилка 1: Чи є спостереження за людиною, якщо інтегрована система контролю.

В цілому це досить відома помилка, що супутники можуть відстежувати місце розташування за конкретною людиною. Як це відбувається в дійсності? Супутник всього лише передає дані про своє місцеперебування і напрямку польоту. Потім бортовий контролер приймає сигнал і на основі цього визначає своє місце розташування. І в підсумку дані надходять на сервер gps системи моніторингу.


Помилка 2: Я в курсі, де що і як роблять мої водія

Якщо ви думаєте, що водія не займаються зливанням ПММ і "лівими" рейсами, то ви помиляєтеся. Після впровадження компанією систем контролю за транспортом і починає моніторити рейси і відстежувати сливи, то спостерігається зниження витрат на паливо в середньому на 30%

За статистикою 80% водіїв займаються продажами і сливанием ПММ.


Помилка 3: Система контролю за транспортом показують дані з великою похибкою.

У 21 столітті gps пристрою показують похибка не більше 3 метрів.

Від сюди висновок, що найменший відступ від шляху буде помітно.

З огляду на щільність забудови міста, може проходити менш якісний сигнал, в цей момент вступають зовнішні антени, вони підвищать точність місцезнаходження

Якщо ми говоримо про витрату палива, то похибка становит не більше 3%. У підсумку виходить, що економія компанії помітно збільшується, а сливи палива недобросовісними водіями зменшуються.


Помилка 4: використання в системах моніторингу неякісного китайського обладнання.

Деякі компанії дійсно використовують дешеве обладнання. Але лідируючі компанії по послугах систем моніторингу використовують фірмове обладнання.

Для прикладу візьмемо "Автограф" на нього діє гарантія - 10 років. Від сюди висновок, що виробники відповідають за якість.

За словами фахівців обслуговування, збої все таки бувають, і це означає, що різні "умільці" намагаються вклинитися або якось зіпсувати систему або датчики рівня палива

Ці махінації легко обчислюються технарями.


Помилка 5: Цінова політика систем моніторингу, чи можуть дозволити собі тільки провідні компанії.

Дороге тільки те, що себе не окупає, системи gps моніторингу до цього не ставиться, адже вона себе окупить за рахунок зниження витрат на паливо і обслуговування транспортних засобів.

Перше - за допомогою датчиків рівня палива, а друге оптимізація роботи

Візьмемо простий приклад. Коли машина знаходиться на об'єкті і виконала всі свої завдання, це бачить диспетчер і відразу направляє на наступне місце. Якби не система моніторингу, то про закінчення роботи, можна було дізнатися тільки у самого водія, який не зовсім горить виконувати нову поставлену задачу. З цього випливає, що економиться пробіг, і поліпшується виконання поставлених завдань.

Всі технічні моменти автомобіля контролюються бортовим комп'ютером, такі як повороти і тд. Це все потрапляє в систему. Водія стають акуратніше і технічний стан автомобіля не так швидко погіршується.

Окупність систем моніторингу виходить за 3-4 місяці. Що в принципі виходить не сильно вже й дорого, якщо врахувати всі можливі переваги даних систем.