НОВЕ ЗАМОВЛЕННЯ!

Клієнт з замовив

Програмний комплекс моніторингу Автограф

Програмний комплекс моніторингу Автограф в Україні - Тех Контроль - изображение 1 Робота системи «Автограф» має на увазі установку на транспорті та / або техніці спеціальних датчиків. Ці датчики налаштовані відразу на дві системи супутникової навігації (ГЛОНАСС і GPS). Сигнали супутника постійно повідомляють про місцезнаходження об'єкта, на якому встановлений датчик.

Крім навігаційних датчиків встановлюється кілька інших, що стежать за різними параметрами роботи техніки. Вся ця інформація записується в пам'ять системи. Вплинути на ці дані ззовні і / або підробити, стерти їх неможливо, пам'ять захищена і енергонезалежна.

Дані з пам'яті також відправляються на сервер системи «Автограф». Канали передачі інформації - мережа GSM і інтернет-GPRS. Додатково для обміну даними можна встановити модуль Wi-Fi. Існують конфігурації Автограф-GSM + WiFi і Автограф-WiFi.

Періодичність, з якою дані передаються на сервер, може бути налаштована по-різному: через деякі рівні проміжки часу, по команді або в зв'язку з певною подією. Більш того: канали GSM і WiFi (або інші різні канали) можна налаштувати кожен по-своєму, щоб охопити більше часових проміжків і / або подієвих маркерів. В результаті дані по GPRS будуть передаватися рідше (але великими блоками), а дані по WiFi - частіше. При цьому відбувається природна підстраховка: дані, з якої-небудь причини не відправлені через WiFi, будуть передані при найближчому наступному сеансі зв'язку по GPRS, і навпаки. Такий підхід дуже зручний для техніки і транспорту, які працюють в місцях з поганим покриттям стільникових мереж.

Сервер системи «Автограф» працює під управлінням операційної системи MS Windows Server. Інтернет-зв'язок з сервером безперервна. Сервер постійно приймає інформацію від контролерів Автограф-GSM і надійно зберігає її. За запитом ця інформація відправляється диспетчерам.

Щоб отримати цю інформацію, диспетчер проходить ідентифікацію. Для цього використовується персональний ключовий файл і пароль. Також можна використовувати авторизацію користувача за логіном і паролем. Причому аккаунт кожного користувача (диспетчера) налаштовується індивідуально, в тому числі визначається, до яких саме даними йому дозволено доступ.

На комп'ютери диспетчерів, в свою чергу, встановлюється спеціально ПО: диспетчерська конфігурація програми «Автограф». І ця програма дозволяє отримувати дані з сервера в будь-якій точці світу. Залежно від робочих умов, диспетчер може працювати в стандартній деськтопной версії програми або використовувати WEB-версію з мобільного пристрою.

Система не обмежує кількість диспетчерів. Якщо потрібні нові диспетчерські акаунти - вони створюються дуже просто на будь-якому комп'ютері під керуванням MS Windows 2000 / XP / Vista / 7/8/10

Інформація, яку отримує диспетчер в своїй програмі:

- місце розташування транспортних засобів на карті,

- параметри техніки і події

- свідчення встановлених датчиків.


На підставі цієї інформації будуються наочні графіки та звіти для зручної роботи з даними.

Робота з інформацією дійсно зручна, тому що програма «Автограф» без проблем взаємодіє з іншими популярними програмами, які можуть знадобитися в роботі диспетчера. Наприклад, Автограф може обмінюватися інформацією з 1С-Підприємство, MS Office, різними базами даних. При цьому використовуються файли в форматах MS Excel, DBF і CSV. Звіти можна зберігати в форматах PDF, Open Office ODS, Open Office ODT, MS Excel (OLE), MS Excel (XML), XML, RTF, HTML, TEXT, CSV, BMP, JPEG, TIFF, GIF.

Але інформація з датчиків, встановлених на транспорті, може надходити не тільки на комп'ютери диспетчерів. Можна налаштувати SMS-повідомлення з даними про координати транспорту, його стан і т.п. І в зворотному напрямку: диспетчер може відправити повідомлення або зателефонувати водієві.

Таким чином можна резюмувати основні пріоритети системи «Автограф»:

- Повний і зручний для сприйняття список підконтрольного транспорту, незалежно від розмірів автопарку.

- Демонструються всі важливі параметри: рівень сигналу, поточна швидкість, стан руху, поточна швидкість, поточний рівень в баку, поточне місце розташування (координати \ геозон \ адреса), стан дискретних входів, наявність ідентифікатора у вигляді карти водія або причіпного пристрою.